IT Helpdesk munkatárs

Főbb feladatok

  • Számítógép felhasználók napi szintű támogatása;
  • Hibabejelentések kezelése, informatikai problémák megoldása helyszínen vagy távmenedzsmenten keresztül;
  • Szoftver és hardvertelepítések;
  • Számítástechnikai eszközök nyilvántartása, kezelése;
  • PC-k, irodai informatikai eszközök telepítése, mozgatása, karbantartása;
  • Desktop operációs rendszerek és alkalmazások telepítése, technikai támogatása;
  • Tárgyalókban található technikai berendezések működésének biztosítása;
  • Helpdesk rendszer használata a feladatok rögzítésére, adminisztrálására;
  • Jogosultságok, IT eszközök adminisztrációja;
  • Nyomtatók beállítása, kezelése;
  • DECT telefonok beállítása;

  • Követelmények, elvárások

  • Szakirányú középfokú végzettség, vagy hasonló területen szerzett tapasztalat;
  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudás;
  • Releváns szakmai tapasztalat (Windows 7, Windows 10, MS Office);
  • Mobil technológiák alapismerete (Okostelefon, táblagép operációs rendszer ismeret);
  • Kiváló kommunikációs készség;
  • Kiváló probléma megoldási képesség;
  • Önálló munkavégzés,
  • Terhelhetőség;
  • Pontosság és a határidők betartása;
  • Tanulni vágyó, motivált hozzáállás;

  • Munkavégzés helye

    Veszprém (Valeo Autoelectric Kft.)

    Amit Kínálunk

  • Határozatlan idejű szerződés;
  • Modern munkakörnyezet;
  • Teljes munkaidő;

  • Egyéb

    Pályakezdők jelentkezését is várjuk;

    Jelentkezés

    A jelentkezés elküldésével elfogadom, hogy a Kernel-Comp Kft. kapcsolatfelvételi szándékkal a megadott adataimat kezelje. Az adatokat a Kernel-Comp Kft. harmadik félnek nem adja tovább és bizalmasan kezeli.

    KARRIER